vrijdag 28 oktober 2016

5000 page views!



Belofte maakt schuld: een tijdje geleden ging ik het engagement aan om een blogbericht te schrijven over een onderwerp dat jullie mochten kiezen, zodra ik de kaap van 5000 page views bereikte.

En nu is het dus zover!

Mijn maandelijks blogbericht over gelezen boeken laat nog even op zich wachten: ik heb nog 150 bladzijden te gaan in "The City of Mirrors" van Justin Cronin, dus na de herfstvakantie kan ik vertellen of deze trilogie een volwaardig einde heeft. Want op dit moment vind ik dit boek het minste van de drie.

Trouwens nog een nieuwtje: als alles goed blijft gaan, ga ik deze blog binnenkort onder een andere naam moeten verder zetten ;)

Maar voor we op de zaken vooruit springen, is het eerst aan jullie! Is er iets waarover je mijn mening graag wil weten? Iets persoonlijks waarover je me graag wil horen vertellen? Of nog iets compleet anders? Nu is je kans om suggesties te doen waar mijn volgende blogbericht over gaat! Laat je ideeën de vrije loop, en ik zal zien wat ik kan doen ;)

Ik wil iedere bezoeker van mijn blog bedanken voor de bijdrage om aan die 5000 page views te geraken. Van sommige mensen weet ik dat ze mijn boekbesprekingen als echte leestips gebruiken. Maar van veel bezoekers heb ik geen idee wie ze zijn, of waarom ze mijn blog lezen. Dus je mag ook altijd van de gelegenheid gebruik maken om jezelf eventjes bekend te maken :)

Een fijne herfstvakantie, iedereen!

Groetjes,
Johnny



2 opmerkingen:

  1. Proficiat met je mijlpaal! :)
    Wat heeft jou ertoe gebracht een blog bij te houden? En doe je het nog steeds graag, meer of minder?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben mijn blog gestart omdat ik single was en over mijn leven als alleenstaande papa wou vertellen. Uiteindelijk is het wel meer een boekenblog geworden :) Ik doe het nog altijd graag en vind het tof als mensen zeggen dat ze een boek gelezen hebben omdat ik er hier over geschreven heb :)

      Verwijderen