maandag 30 november 2015

Vanwaar deze blog?

Misschien een woordje uitleg, waar deze blog precies vandaan komt. Onlangs was ik aan 't surfen, wat ik wel vaker doe. Online, niet op het water. Duh. Anyways, toen zag ik deze deurmat en ik wist meteen: die moet ik hebben!


En toen wist ik ook: bij zo'n deurmat hoort een verhaal. En omdat ik in een ver verleden toch een schrijver was, dacht ik dat het wel eens tijd werd om nog eens iets te doen op dat vlak. Deze "single papa" blog is dus een poging om mijn leven met wat meer humor te bekijken.

Het zal in het begin nog wat moeizaam zijn, zoiets moet groeien en mag niet te geforceerd worden. Het moet leuk blijven en het is dan ook de bedoeling er zelf plezier aan te beleven.

VoilĂ , meer zit er eigenlijk niet achter. Stap maar in, en we zien wel waar we uitkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten